[vc_row][vc_column][vc_column_text]Who has never thought of an elopement in Italy, at least once in their life? Everbody know Italy is a good place to tell “I Love You” in the world. In these photographies I tell about romantic histories in Milan, not only fashion city, is an amazing town to make an elopement. In this shooting Diane and Albert meet in Milan in autumn to share their love.
Like an intimate wedding. Two young boys fall in love and exchange their promises under a tree with yellow leaves at autumn. They communicate to world about lovely graphics.
Diane wears a dress from the latest collection by Nadia Manzato. The makeup and hair were made by the talented Lina Pagano. And what would not have been this photo shoot without the flowers and decorations of Fiori da Favola?
Albert gives Diane a delicate ring from the diamond of the color of Diane’s eyes. The ring has been found on The Exquisite Collection.
If you looking for a good pastry in North Italy, it’s wonderful Qualcosa di Dolce.
The exceptional location is a pizzeria near the city center.
Il concetto di fuga d’amore in Italia ancora non è molto diffuso, quindi preferisco parlare di rinnovo promesse, o meglio ancora, matrimonio intimo in Italia. L’Italia è il posto più bello per dirsi Ti Amo. L’amore è ovunque, anche in una città caotica come Milano. Milano, non solo città della moda e della finanza. Si ci può scambiare le promesse anche dentro un parco, come queste foto al Parco delle Memorie Industriali e fare le cose belle senza dimenticare che la cosa più importante è essere lì. Come fotografa, e come inguaribile romantica, adoro fotografare momenti intimi come uno scambio delle promesse. Mi piace tutto in queste foto perchè non ci sono molte distrazioni. C’era la coppia, e la voglia di dire si.
Come anche queste foto in Duomo.
Video di questo bellissimo Elopement in Italy lo trovi nel canale Rock’n Love Films:
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]